På spaning...

efter bortsprungen hund,har vi varit idag...nääee...det va faktiskt inte Bubbis som sprungit bort...utan hans kompis Lectra som tydligen hade fått upp ett spår av rådjur i skogen.

E hennes matte hade letat efter henne i över halvtimme när vi kom,så vi följde med henne upp dit hon hade tappat bort henne och jag ropade och E visslade(jag är inge haj på att busvissla)och helt plötsligt så kommer Lectra springande mot oss.

Hon såg lite skamsen ut,men blev ju ändå glad för hennes fästman(Bubbis)stod ju där och väntade på henne :-) .

Ja det va skönt att hon kom till rätta iaf,vet själv hur orolig man blir när ens jycke försvinner så där.


Detta är Lectra,en dobberman tik!!



Nu ska jag strax iväg och jobba,får väl se om jag har nån skrivlust när jag kommit hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0