Så har...

vi då varit till körka och lyssnat på prällarna och kören,kan bli liite segt men ändå mysigt.

Efter det att det va slut gick modern hem och jag och syster yster fortsatte till "nya" körrgårn för att tända ljus för som vi bryr oss om och saknar.

Först tände vi ljus för mormor och morfar,sen gick vi till Ingers grav(våra systrars mamma)och tände ljus där och slutligen gick vi till Pia och Peters grav(mor och son,våran moster och kusin)och tände ljus där.

Det va ganska så kallt ute,men så himla fint med alla tända ljus överallt.

Blir bara lite ledsen när jag ser alla gravar som ingen bryr sig om längre,hade velat köpt ljus till alla dom oxå...men tyvärr så tillåter inte min ekonomi det :-( .

När jag kom hem ringde jag gubben och vi pratade en lång stund,han ska upp tidigt i morgon oxå för ett nytt jobb...stackarn!!

Men jag hoppas att vi får nästa helg tillsammans...det sista som överger en är hoppet :-) .

Eller syster yster...vad va det prällen sa att vi alla nån gång hade sagt??

Varken du eller jag hade sagt det,måste va nåt som han själv ofta brukade säga :-) -

Kommer inte ens ihåg va det va!Gör du???

Önskar oiaf alla en fortsatt trevlig kväll!!

Och du syster yster,om du somnar...kommer du då att vakna när dom ringer???

Jag tvivlar på det...dina snarkningar överröstar väl det mesta..även en telefonsignal*hahaha*så det är nog bäst att du håller dig vaken ;-) .

Kommentarer
Postat av: syster yster

Nä, jag lär nog fan hålla mig vaken=). Prällen sa att man säger " det finns hopp om livet" tur att en av oss har minnet i behåll iaf ha ha ha. Kramiz

2008-11-01 @ 23:34:27
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: syster yster

Pia var "moster" morbrors fru blir moster och farbrors fru blir faster=)Ha en bra dag i solen...Kramiz

2008-11-02 @ 09:59:17
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: syster yster

Ha ha ha ja du ser vad jag får löpa med henne....

2008-11-02 @ 22:41:06
URL: http://marithape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0