Uppdatering...

tänkte uppdatera lite vad som hänt dom här dagarna.

Klassträffen som  jag och Jeppe va på va skit rolig,även fast det va blandat mellan årskullarna så hade vi jätte skoj.

Men vi i våran klass har ändå bestämt att vi ska anordna en egen klassträff längre fram :-).

Vi från våran klass va sju stycken som kom(men vi lät minst som det dubbla :-) ),från nio C kom en och från nio A inga alls :-( .

Så vi tog henne som blev ensam i sin klass till vårat "fadderbarn" :-) senare blev även Jeppe det som va ensam i sin klass.

Måndagen flöt på i sin vanliga anda och tisdagen med,enda skillnaden från det vanliga va att gubben va här när jag kom hem :-) .

Idag har jag,gubben och Bubbis varit och träffat Kira och hennes matte som vanligt :-) .

Sen har gubben och jag TILLSAMMANS fixat en jätte god gryta,vi dukade lite fint och tände ljus och öppnade en flaska rött...för vi firade lite både i efterskott och i förskott...efterskott va våran ettåriga förlovning den 17/11 och förskott är våran tre årsdag tillsammans den 21/11.

Sa just till gubben att det va himla korkat att välja förlovningsdagen så nära vårat första möte datum :-) men,men det får väl gå det oxå.

Jaha,det va lite av dfet som hänt på den senaste tiden...hoppas jag orkar ta tag i det här nu och uppdatera lite oftare :-) har varit skit dålig på det nu.

Kram på er alla!!!


Kommentarer
Postat av: syster yster

Ja något "bätter" är jag ju=)men jag får säkert behålla den här förkylningen minst en vecka till har jag förstått av andra som haft den=(.

Synd att det ska vara så dålig uppslutning när nån arrangerar klassträffar, verkar ju helt sjukt ju att det bara kommer en enda från sin klass.Ha det gott i solen idag, en annan får ju se den från insidan av Grönboda som vanligt......Kramiz

2008-11-20 @ 10:51:24
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: Charly

lät ju hur mysigt som helst!!!!!!!! Min gubbe o jag förlovade oss på vår 3-årsdag, hade tänkt gifta oss på årsdagen 10år efter, men det blev något tidigare istället. Funkar det med. I all hast, varma kramen till dej vännen/LC

2008-11-26 @ 11:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0