Idag kom...

den första snön,det va inte mkt men ändå en försmak på vad som komma skall :-) .

Så klart så låg den ju inte kvar,fast det är ganska så kallt ute.
           

Jyckarna har iaf busat av sig och jag och Y bubblat i mun på varandra som vi alltid gör :-) .

Nu är det en jycke som ligger i sängen och små poffar...drömmer väl att han fortfarande är ute och springer som en galning tillsammans med Kira.

På vägen hem såg jag ett par som har en hund(egentligen är det deras dottters hund) som inte alls är snäll och hon orkar INTE hålla jycken när han drar.
Det va precis vad som hände även fast jag tog en annan väg.

Helt plötsligt hör jag kärringen ropa på jycken och jag förstod på en gång att hon hade tappat taget*suck*.
Så jag ställer mig framför Bubbis och vänder mig om och ser jycken komma farande...nu blev jag jävligt ilsken...så när han närmar sig stampar jag hårt med foten och skriker...NEJ.....GÅ HEM och jycken tvärstannade...tittade på oss och sen vände han.

Hmmm...vistse inte att jag kunde va så skräckinjagande*lite mallig*.

Nu är det dags att ta en sväng ner till den "roliga" tvättstugan igen.

Vi får väl se om det blir nåt mer inlägg idag,beror på om jag får lust :-) .

Bye bye...så länge...

Ska bli intressant att höra vad kärringen säger när jag träffar henne nästa gång.

Kommentarer
Postat av: syster yster

Tack för bilderna, dom var jättefina=). Ha en bra dag. Kramiz

2008-10-30 @ 10:49:38
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: Charly

Hej vännen! Blir så trött på såna som inte kan hålla koll och styr på sina hundar, bra jobbat!!!!!!! En kompis till mej har vid ett flertal tillfälle brottat ner en idiothund vars ägare är en ännu större men liten idiot som bara släpper taget när han inte orkar hålla emot! Den lille musen (råttan ;)) har så rätt. Det är lite mycket nu. Chiefen blir utskriven imorgon men får inte nån flygbiljett hem förrän nån gång i helgen, han tror han är åter i Svedala senast måndag morgon. Men jag o råttan försöker hålla ställningarna så gott det går..... Kram på dej!!!

2008-10-30 @ 13:40:46
URL: http://www.metrobloggen.se/leendecharly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0