Så är då...

snart den här tråkiga måndagen över,vet inte varför...men jag bara hatar måndagar.

Den började inte så speciellt bra heller på jobbet,skulle öppna för kunderna men istället för att låsa upp så låste jag dörrarna.
Ja det va egentligen inte mitt fel...för nån hade redan öppnat utan att tala om det för mig,mkt smart gjort...eller hur?! :-(

Kunderna kom så småningom in iaf,men jag fick ju känna mig dum.

Ja sen har jag väl inte gjort så mkt mer,varit ut med Bubbis på prom. ,fixat mat,diskat och betalat räkningar...ni ser...en måndag är inte rolig.

Ser iaf fram mot onsdagen även fast jag har tvättstugan då,för då ska vi träffa Kira och hennes matte igen. :-)

Nu ska jag sätta mig och glo lite på dumburken innan det är dags för sista kvällskissen för Bubbis och sen är det bara att dra täcket långt över huvudet och sova.

Hoppas ni haft en mer givande måndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0