SNÖ....

ja det kan man definitivt påstå att vi har fått en hel del :-) så här såg det ut när jag och Bubbis va ute och gick nere i rydbergsdal.

Och jag som inte trodde att det skulle ligga kvar,men det klart...snart övergår väl snöandet i regn*suck*bäst att ligga steget före så man inte blir besviken :-) .






Börjar jobba kl.två idag och slutar kvart över nio,sen får jag skynda mig hem så jag hinner se utröstningen i IDOL.

Hoppas,hoppas,hoppas...ROBIN E får vara kvar....ALLA ni som läser detta...rösta på honom  :-D . 

Och INGEN gubbe kommer det i helgen heller,det där jävla jobbet han har...det gör mig galen snart*SUCK*!!

Ja ja...sånt är livet,nu ska jag iaf göra lite mat innan det är dags att göra sig redo för att gå och jobba!!

Ha en trevlig fredagskväll på er...vi kanske hörs senare!!

KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad jobabr din gubbe med egentligen som aldrig är hemma???

2008-11-01 @ 11:47:22
URL: http://argentumstella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0