Satans...

päronpung,även fast jag fått bort en massa virus och spionprogram så vill INTE datorn som jag vill*suck och åter suck*.

Jag grejar och donar men verkar inte få nån rätsida på det,men jag tänker faaaaan INTE ge mig.

Idag har jag iaf varit till Lådan med min moder,gissa om det va en som va blöt om fötterna när hon kom hem...kunde lika gärna ha gått barfota :-( .

Kanske är därför som jag sitter här nu och snorar,har nog minst fått ut två liter snor  nu ur näsan.

Ska sätta mig och kolla på film nu,hade tänkt se PAPILLON,men det får bli 40 YEAR OLD VIRGIN istället.

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: syster yster

Ha ha ha det kan jag tro, du har aldrig funderat över varför det inte är röd dag när det är marken=).

Det skulle räcka med 2 dar, lördag o söndag...3 känns liiiiite onödigt.Ha en bra helg, själv ska jag jobba hela helgen =( Kramiz

2008-09-20 @ 09:46:25
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: Charly

Men du behöver helt enkelt pysslas om... HOppas gubben din snart kommer o tar hand om dej!!! Kram Charly

2008-09-22 @ 08:11:10
Postat av: Anna

Nä, nu får du ta och fixa den dära mackapären, för nu saknar jag verkligen dina inlägg!

kram

2008-10-19 @ 11:41:13
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0