Sur som...

ättika är jag på gubben.Han har åkt med sin chef till Tjeckien eller vad det nu va,för fetknoppen har bjudit med honom när han ska titta på nån jävla fabrik eller nåt som han ska köpa :-( I HATE THE BOSS!!Hade faktiskt behövt gubben här nu när det är så mkt att göra,men det klart det är väl roligare att åka iväg och roa sig*morr*.Tur iaf att Jeppe kom hit och fixade med sladden så att den sitter fast efter väggen och sen täta han dörren för den va ganska så otät...blev jätte bra :-) .Annars så har jag och modern varit till Lådan och handlat lite och sen va vi hit och fikade.Ja sen har jag inte gjort så mkt mer,lagat mat och haft tvättstugan förstås...roligt att tvätta i en fräsch tvättstuga.Nu ska jag ta och knoppa in,är ganska så trött faktiskt.Natti natti...

Kommentarer
Postat av: Systersonen

Va kul att ni trivs, om du är hemma på söndag så kanske vi kan titta upp en sväng när vi ändå ska hämta "prinsessan"!!=)

2007-12-07 @ 02:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0