Så härligt...

att vara ledig och inte ha en massa måsten.Jo det klart jag hade ju tvättstugan idag
,har precis varit och hämtat det sista och samtidigt passa jag på att gå
 ut med Tino till kvällen.Igår när jag skulle sova,tror ni inte på fan att det va en myggjävel här inne då*suck*.Den surrade runt skallen på mig,men så fort jag skulle ha tag i den för att DÖDA den...va den helt borta!Men till slut överlistade jag den och SMACK...en mygga mindre  :-)  .Idag har vi varit till  moder Siggan och sen har jag för första gången i mitt liv gjort raggmunk med bacon till(vill inte ha fläsk)...Tino tyckte det va jätte gott och jag med!Jag håller på att bli galen på katten,han är tamesjutton överallt och han älskar att anfalla mina fötter...ont,ont,ont!Men just nu ligger han i mitt knä på rygg och spinner för fullt.Men jag vet att när jag har lagt mig,då kommer han upp i sängen och blir elaka katten...bits och rivs :-(  då är det bara att släcka ljuset så går han och lägger sig.Men va fan jag vill ju läsa oxå :-(  .Nej nu måste jag natta mig,det är ju en dag i morgon oxå...hoppas jag iaf  :-)  .Natti natti...sov så gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0