Ingen...

gubbe idag,men i morgon kommer han och sen ska han vara här i en vecka :-) han har semester då.Jag har bett om semester på torsdag,då blir jag ledig i fem dagar i sträck :-) skulle va så skönt.Idag har det varit en lång dag,men ändå så gick den fort.Vi har haft en tjej som kommer från örebro hos oss idag,hon har varit där ett par ggr förut och hon har sagt att hon helst vill komma hit till våran butik om hon ska rycka ut och jobba...för hon trivs jätte bra här.Det är ju jätte positivt att hon trivs med oss :-) .Ja sen har det väl inte varit så mkt mer.Har pratat med gubben som då ska jobba i morgon och sen har jag varit ut med Tino,ätit lite och kollat på tv:n.Snart ska jag lägga mig,för i morgon är det jobbar dag igen.Men jag börjar inte först kl.två och slutar nio...sen är jag ledig*tjoho*.Sov så gott på er och ha en fortsatt trevlig kväll!KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0