Datorn är...

seg som ett jävla tuggummi*suck*ibland kommer jag inte ens in på vissa sidor...som typ den här.Men nu är jag äntligen här inne och då är det väl bäst att passa på att skriva lite.Idag började jag alltså jobba halv nio,jag va lika seg som den här datorn när jag vaknade.Men efter en dusch och en prom. med Tino så blev jag iaf lite piggare.Oj va T och jag har skrattat idag på jobbet,en kund sa att man blir glad av att höra oss :-) och det är ju bra att man kan göra någon glad med vårat trams.När jag kom hem så gick jag till modern en sväng och spelade lite kort,det va ganska länge sen sist nu.Väl hemma igen fixade jag till lite mat till oss,jag åt rester från igår och Tino fick makaroner och bacon...mkt bättre än kattmaten för den kommer han inte åt längre*hahaha*.Sen har jag kollat lite på tv:n,men det är ju som vanligt inte speciellt mkt att kolla på*suck*.Nu ska jag strax gå ut med Tino och sen blir det väl till att slå ihop korpgluggarna igen.Vill bara säga grattis till Anna oxå som har namnsdag idag(hillevi)hoppas Inge serverade frukost på sängen åt dig ;-) !Tack för idag...slut för idag!Kram på er och sov gott...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jäkla skit, det hade jag glömt att jag skulle påminna honom om! Ha ha ha... tack för att DU kommer ihåg i alla fall =) *Kram*

2007-10-16 @ 19:24:47
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0