Hairspray...

vilken satans skit film*suck*nu har jag suttit och kollat på den och hela tiden tänkt...det blir nog bättre.Men i helsike heller att det blev :-( .Har inte hänt speciellt mkt idag eller.Vi har tagit våra vanliga promenader,lagat mat och kollat på tv:n och pratat med gubben så klart :-) .Jo Tino har ju lyckats pilla undan någon grej som satt på väggen och tuggat lite på tapeten och sen har han tuggat sönder skaftet på toaborsten*grr*.Fattar inte varför han inte kan hålla sig till sina tuggben och leksaker,dom är visst inte alls lika roliga :-/ .Idag(jo för kl. är över tolv)så börjar jag jobba kl.två och slutar sju,egentligen skulle jag ha börjat nio och slutat två.Men min chef hade visst ändrat på det nu igen,bara för att vissa andra inte ville jobba den tiden dom fått*hmmm*vore ju bra om han frågade mig först om det gick bra.Nej nu ska jag ta å lägga mig i min sköna binge och hoppas att inte fullmånen påverkar mig inatt oxå :-( .Kram på er...

Kommentarer
Postat av: Anna

vad skönt att höra att det är fler som sovit som ett arsle den senaste tiden.. jäkla måne!! =D Har vart som ett kronvrak på dagarna tack vare den där osten på himlen... ^^) Ha en jättebra helg och hälsa Peter... (...det kan man väl inte heta? Det gör man ju i näsan!)

2007-10-26 @ 19:16:35
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0