Har precis...

duschat och ätit min frukost.Solen skiner för fullt,så bara håret har torkat ska Tino och jag ut och promenera.Gubben ringde och väckte mig i morse som vanligt när han åker till jobbet,det är så satans skönt att veta att man får somna om :-) och inte behöva gå upp vid den tiden.Idag börjar jag jobba kl två och sen är jag ledig fredag,lördag och söndag :-) lyxigt värre.Nu är kattsatan och hänger i persiennen igen*suck*den har fått en helt annan form numera.Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den...men den ser INTE ut som den gjorde förut innan Nisseman kom hit...så mkt kan jag iaf säga.Dags att sätta lite rotation på dököttet,mkt man ska hinna med innan man ska till jobbet.Ha en bra dag allihopa...vi hörs!KRAM!!

Kommentarer
Postat av: maritha

HiHi visst är det kul med kattungar=) hade glömt hur busiga dom är, är ju van vid "gubben" Gunnar. Såklart *kusinerna* måste träffas, det tycker dom nog är kul. Ha en bra kväll på jobbet=)

2007-10-18 @ 11:40:50
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0