Visste inte...

att jag va så jävla inne :-) !Läste i Aftonbladet idag att det är inne att va en soffpotatis och det är jag ända ut i fingertopparna.Finns det nåt skönare än att bara dra på sig mysbyxorna,duka upp med nåt gott och bara gosa ner sig i soffan och bara kolla på tv eller en film*mmm*jag älskar det och det gör gubben oxå som tur är.Äntligen har jag lyckats överlista Tino,han har inte hittat på kattmaten...inte än iaf*ler nöjt*!Det va så satans skönt att sluta sju ikväll istället för nio,men som sagt i morgon slutar jag nio*snyft*inge roligt alls.Men jag har ju iaf nåt att se fram emot när jag kommer hem,för då är gubben här och vi ska ha myspys :-D !Nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng och dra riktiga timmerstockar,så natti natti på er för idag!Vi hörs säkert i möra igen!Kram på er...

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha... ja, jag är också verkligen "inne" just nu jag med. Älskar att sitta i soffan med raggisar och nåt att smarra på och bara glo på filmer... =)

2007-10-13 @ 11:25:15
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0