Dadadadedida...

vem har semester nu då :-) just det JAG....ni kan bara ana hur härligt det känns!Va konstigt förresten det har blivit med min blogg,helt plötsligt kan jag skriva med tjock text,kursiv text och med understruken text...fan va glad jag blir!Det blir liksom lite roligare då,för då kan man markera på ett annat sätt.Nåja,hur som helst så har jag alltså gjort mitt sista arbetspass...nu väntar  TVÅ veckors semester :-).Idag när jag kom hem så gjorde jag mat,fick smaka på det på ICA igår och tyckte det va så gott så det blev det idag.Va jag gjorde?Jo det är en ljummen potatissallad med gravad lax...super gott och så enkelt.Kan skriva receptet en annan dag om det är någon som är intresserad av det,men nu ska jag bara slappa och fira att jag har SEMESTER med ett,två ,tre etc. glas vin...TJOHO :-) .Ha en riktigt skön lördagskväll på er,trots att ni kanske ska upp och jobba på måndag :-) .Bye bye...

Kommentarer
Postat av: Anna

Å Grattis... ad skönt med semester!

Kram

2008-08-02 @ 20:06:25
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Charly

Grattis till semestern! Nu har jag hittat dej o bloggen! Snygg bild på de blå bilarna.... annars är det lätt att se rött...hihi/kram Charly

2008-08-04 @ 08:33:30
URL: http://www.metrobloggen.se/leendecharly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0