FREDAGSMYS...

ska jag ha alldeles för mig själv eftersom gubben inte kommer ikväll och inte i morgon heller.
Nej han kommer inte hit först på söndag för han är på jobb till..hmm..Finland tror jag det va :-) .

Hur som helst så har jag laddat med en hel hög med filmer  som t.ex. STRANDVASKAREN,TWINSISTERS,EN ANDRA CHANS och slutligen SUSPIRIA som enligt ett tv-program skulle vara jätte läskig ,hoppas verkligen det :-D .

Men jag lär inte bli så långrandig ikväll eftersom jag ska upp kl. kvart i fem i morgon bitti,börjar jobba kl.sex...inventering...inte det roligaste man kan tänka sig en lördagsmorgon precis :-( .

Så alla ni som är lediga och alla ni andra oxå,ha en riktigt skööön kväll!

                                                          

Kommentarer
Postat av: syster yster

Strandvaskaren har jag sett och den var väl sådär, inte den bästa jag sett men, men den duger, Dom andra har jag inte sett. Var väl synd att du ska upp så tidigt i möra annars hade du ju kunnat fredagsmyst med ett glas martini=). Ha en sköööön kväll iaf du med.Kramiz

2008-08-29 @ 20:35:43
URL: http://marithape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0