Jag tror...

att gubben har feber idag,det måste han bara ha...för idag har han gjort nåt som han ALDRIG gjort förut.
Han har bädddat sängarna,diskat och farit runt med en trasa högt och lågt och torkat...alltså det är INTE likt honom.

Så klart är jag väldigt tacksam för det,men ändå...han måste helt enkelt va sjuk.
Vet faktiskt inte när han sist bäddade sängarna,men inte va det under den tiden vi har bott här iaf :-)  och dammat HÄR har han ALDRIG gjort förut..visst diskat har han väl gjort nån gång...men tyvärr så har jag oftast fått diska om allt.

Hmmm...va är han ute efter tro...pengar har jag inte så mkt så att det kan va nåt att göra sig till för...kan det va av ren snällhet...nja jag tror nog han har nått annat i kikaren :-) .

Idag har vi varit och släppt Bubbis så att han fick springa av sig lite,vi brukar va lite försiktiga med att släppa honom  eftersom han INTE brukar va så pigg på att komma när vi ropar på honom.
Men idag gick det hur bra som helst,det va inga problem med att koppla honom när det väl va dags att gå hem igen...duktiga Bubbis!

Sen har vi suttit och lagat gubbens indianer som av nån konstig anledning gått sönder...hmmm...så nu är dom i relativt bra skick igen.

Vi hade tänkt att sticka iväg och grilla vid Olofssjön idag,men sen kom ju regnvädret och då blev det inställt.

Just nu ligger gubben och sover och jag passar på att skriva lite.

Strax ska jag gå ut med Bubbis,men jag tror jag väntar liiite till eftersom det regnar just nu...IGEN*suck*.

Kommentarer
Postat av: Charly

Hej tjejen, det är inte feber, det är omtanken som vaknat. Förmodligen har han lyssnat på mej när jag sitter o beklagar mej om hur JAG har det hemma :)Passa på att njuta!

2008-08-11 @ 08:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0