Ledig idag...

och jag tänker inte göra mer än vad som är nödvändigt,typ laga mat,diska,bädda och gå ut med Bubbis.
Allt annat får vänta tills på fredag när jag åter igen är ledig.

Jo förresten,jag ska plocka undan allt på balkongen...det ser inte roligt ut där nu med alla slokna blommor och gubbens krukor med kryddväxter som ju bekant blev lite blandade tack vare Nisseman :-) .

Och ikväll ska jag kolla på en film som jag hyrt...ISKARIOT...hoppas den är bra...det är iaf bra skådespelare som t.ex. Gustaf Skarsgård,Jacob Ericksson,Helena af Sandeberg och Michael Nyqvist.

Solen är på G så det kanske kan bli en fin dag idag oxå.
Jag längtar verkligen efter dom här sköna höstdagarna nu,bara det inte blir regn varenda dag.

Nu ska jag kolla runt lite på andras bloggar!

                                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du får berätta sedan om filmen var bra =)

2008-08-20 @ 12:35:47
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0