Linde nästa...

ja idag bär det alltså av till Linde för att införskaffa en dopgåva till lillTovan.
Fick ett mess i morse från lill syrran Elin och hon ville att vi skulle träffas och käka lunch ihop.
Det ska bli skoj,har inte träffat henne på jätte länge fast vi bor så nära varandra.

Sen får vi väl se om man kommer hem och är helt ruinerad,men jag har bestämt mig för att jag inte ska shoppa nåt.
Men man vet aldrig med mig,helt plötsligt så står jag där med en massa saker som jag egentligen INTE behöver :-) .

Nej nu ska jag sätta fart så att vi hinner med tåget kl.11,annars blir inte modern glad på mig :-) .
Har iaf hunnit med att duscha och äta frukost,nu är det bara det satans håret som ska torka(hårfön får det bli)och sen ska jag ut på en prom. med jycken...han får inte följa med idag...annan dag :-) .

Ser ut att bli en fin dag idag,kan vi verkligen ha sån tur...MEN HALLÅ...det är ju JAG som ska ut och åka...det brukar ALLTID bli dåligt väder då.
Ja då blir det väl nåt annat task istället då*suck*!

Ha en bra dag på er så hörs vi senare!


Återkommer med rapport från dagens händelser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0