En riktigt...

GOD JUL vill jag önska ALLA som jag känner och alla som läser min blogg.


                                               

Snart är jag klar med julstöket,ska bara torka golven och fixa till lite mat som jag kan förbereda redan idag.
Ja och så har jag några grejer till som jag ska handla,men sen ger jag blanka f*n i om det skulle va nåt som fattas.

Det blir ju jul ändå :-) .

Konstigt nog så står granen upp  fortfarande även fast Nisseman The Cat har gjort vissa försök att välta den :-) det enda han lyckats med(ÄN...kanske jag ska tillägga)är att riva ner kulor som han sen har race med på golvet.

Bubbis har iaf lyckats bita sönder en liten julbock,den är numera svanslös*suck*.

Nej nu ska jag kolla till revbensspjällen,ösa dom lite...luktar otroligt gott*mmmm*.

Ska börja jobba kl.två idag,så det blir troligtvist inget mer skriva för mig nu.

Men som sagt ha en underbar jul och njut av att få vara tillsammans och äta god julmat och bara myspysa :-) .


                                                         




Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack detsamma!!!

2008-12-23 @ 09:12:33
URL: http://blabarskorv.blogg.se/
Postat av: Veiken

Tack och hoppas din julhelg blir riktigt fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0