Idag har...

vi varit på Tores begravning,jag hoppas verkligen att det ska dröja innan jag behöver gå på nån mer sådan.

Det va iaf en fin begravning i all sin enkelhet.

Prästen läste lite om hur Tore har varit som person och va han sysslat med(mammas berättelse)och sen va det två psalmer som sjöngs.

Sen fick vi gå fram till kistan och lägga våran ros och ta ett sista farväl.

Efteråt for vi till Tages för att dricka begravningskaffe och då blir det ju mkt minnen som kommer upp och som man pratar om,det är en stund som jag tror att alla behöver för att lätta upp det hela lite.

kommer iaf att bli tomt att inte få träffa Tore mer och käfta med honom som jag alltid brukade göra.

Vila i frid Tore,du finns alltid i mitt minne.

                                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0