Avmaskning...

av både hund och katt har det varit idag.Nisseman har tappat päls i nacken,så vi ringde veterinären och hon trodde att det kunde vara nån parasit.Så hon faxade ett recept till Nisseman och tabletter till Bubbis kunde vi köpa recept fritt...allt gick "bara" på 384,50*SUCK*.Alltid kommer det extra utgifter när man INTE vill det :-( .Nåja nu är det iaf gjort,hoppas bara att det hjälper.Annars så har vi en tid här hos veterinären den 18feb. kl.ett,det va den enda tiden som fanns.Filmen som vi kollade på igår...NINA FRISK..va ingen höjdar film...inte tyckte vi det iaf.Gubben har åkt hem nu,skulle på nåt möte kl.ett och sen jobbat han i morgon.Och i helgen ska dom på nån konferensresa med jobbet till Åland som deras fetchef tvingar dom att följa med på(suparresa kallar jag det för).Så här stod det i brevet dom fick.Eftersom denna konferens är viktig på grund av tidens skador är det viktigt att närvara för att få jobba i fortsättningen.Har ni hört nåt värre?!Hotbrev tycker jag att det är.Om den är så viktig kan han väl lägga den på en vardag och ge dom betalt för den tiden.Men det här MÅSTE dom med på och INGEN betalning...HATAR FETARSLET(chefen).Nej nu sitter jag bara och blir förbannad,har inte tid med det ska ju iväg och jobba.Hörs säkert när jag kommer hem igen,om jag orkar.Huj så länge..Ps:och inte verkar det ha blivit nån bebis än heller,bara att vänta,vänta och vänta...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Läste precis dina "gillar inte" *fnissa*

2008-02-08 @ 11:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0