Halv sju...

va gubben och jag uppe i morse,så det här har varit en lååång dag.Vi har faktiskt inte gjort så mkt,varit på prom. med Bubbis och varit till affären och handlat lite.Sen har jag lagat mat,fläskkotletter,potatis,champinjonsås och grönsaker*mums*och sen så diskade jag.Jo och sen så har jag ju haft tvättstugan så klart,den underbara :-) .Igår kollade jag ju på filmen VACANCY(inte så bra) och idag har jag hyrt filmen NINA FRISK...hoppas den är bättre...fast det är ju iofs en komedi.Och INGEN bebis idag heller*suck*tror ingen kommer att gissa rätt...den där lilla parveln får dom dra ut om den ska komma ut nån gång :-D så det blir väl den 15:de.Nej nu ska jag väcka gubben som har somnat på soffan,kanske han oxå vill se filmen B-) .Hörs i möra...

Kommentarer
Postat av: Anna

jag gillade inte den filmen, men hade nog ganska höga förväntningar efter Masjävlar (samma tjej som gjort båda. Hoppas ni tycker den var bra i alla fall =)

2008-02-06 @ 21:32:41
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0