Näe...

förgrömmade unge,än har inte latmasken velat komma ut :-) .Jag tror iaf att det är en flicka som brås på sin mormor*hmm*hoppas M hoppar över dom här raderna om hon läser det*fniss*.Verkar helt sjukt att inte sätta igång det när hon ändå har gått över tiden,vad är det dom väntar på egentligen??Har dom inte tid med en förlossning först på fredag eller??Skulle inte förvåna mig ett dugg.Tycker synd om Anna om hon ska ligga och ha värkar och ingenting händer :-( .Nu ska jag äta en paj och sen ska jag sätta mig och kolla på tv:n en stund...men det är svårt att koncentrera sig...tankar far iväg till karlskoga BB och Anna och Inge.

Kommentarer
Postat av: maritha

Vad menar du med det=) kan väl bara hoppas för tösens bästa att hon brås på mormor^^). F*n vad paj du äter.....gjorde du för en hel armé?

2008-02-12 @ 22:26:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Hanna

*fniss* Ni tvåå.. Kanske en hel tomtearmé.

2008-02-13 @ 05:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0