Tvättstugedags...

är det idag igen,så då blir det ingen sovmorgon :-( .Gick INTE att komma in på bloggen igår så därför blev det inget skrivet.Men nu funkar det ju bra igen,men jag tycker att många har blivit dåliga på att skriva i sina bloggar...det är tråkigt :-( .Igår va jag iaf och hämtade mer medicin till Nisseman och Bubbis,den här gången gick det "bara" på 828,50 så sammanlagt har det gått på 1458,00 för BARA medicin(på 2 dagar)...sen kommer som sagt veterinärskostanderna hemskickade sen*suck*.Men va gör man inte för att sina små älsklingar ska bli bra!Det va öl och cigarettkontroll igår på affären,dom gör ju såna där tester emellanåt för att se om vi tar leg. på dom som ser ut att va under 25.Jag och J va det som satt i kassorna,men vi klarade oss.På mig stod det sen i pappret att jag va ca:30 år det får man ju va glad för och på J stod det att han va ca:25...svårt det där med att gissa ålder :-) .Idag ska Kelly och Bubbis få busa igen,träffade B så vi bestämde att träffas kl.två.Det är så roligt att se på när dom busar och har roligt ihop och sen när man kommer hem och Bubbis är helt slut...då mår man bra.Dags att sätta lite fart här nu,Bubbis måste ut och pissa oxå :-) .Hörs kanske senare!Ha en bra dag!
Ps:Idag åker Jeppe och Josse till Vingåker för att kolla på en lägenhet,sen så åker dom med Tobbe tillbaka hit på fredag.För lilla Wilma skulle visst hit till farmor,så det passade ju bra att åka med dom då.Hoppas det fixar sig med lägenheten :-) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0