Veterinären...

har jag varit till idag med både Bubbis och Nisseman,dom har klåda i öronen och Bubbis har fått nån infektion i ögat...men nu har dom fått meducin så jag hoppas att dom blir bra nu.Det är inte speciellt billigt när djuren blir sjuka,lite örondroppar och ögonsalva kostade 245kr och sen så tillkommer veterinärkostnaden som jag kommer att få hemskickad :-( .I morse när gubben åkte hem vid fyra tiden så blev han återigen stoppad av polisen och fick blåsa så klart,men tji fick dom.Men satan va nyfikna dom är,han va tvungen att tala om vart han va på väg och vart han hade varit.Va fan har dom med det att göra,får man inte röra sig fritt på vilken tidpunkt som helst i det här landet?Tydligen INTE!På eftermiddagen så va modern hit och vi fikade och åt semla och spelade lite kort :-) .Sen har jag lagat mat och kollat lite på tv:n,men som vanligt är det inte mkt att se*suck*.Snart är det dags för kvällsrundan med Bubbis och sen är det sängen som hägrar :-) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0