Har varken...

haft lust eller ork att skriva nåt.Har egentligen inte det nu heller,men jag får väl pränta ner några rader ändå.Idag har jag jobbat extra,började kl.halv nio.Det är den värsta tiden att börja för då ska man låsa upp alla dörrarna,fylla på med cigg och snus och fixa med allt annat som ska göra innan vi öppnar.Och den där halv timmen man har på sig är lite för knapp,vi har sagt det till chefen...men va hjälper det*suck*.Ja sen när jag kom hem gick jag ut med Bubbis igen och sen lagade jag mat.Idag blev det potatisgratäng med bacon och purjolök*mumsigt*.Efter det så har jag plockat bort julen,nu är det bara granen och stjärnorna kvar(inga ljusstakar av en anledning...NISSEMAN)och det tänkte jag ta bort på söndag då det är trettondagknut och då ska julen dansas ut :-) .Dansen får väl gubben stå för,han har ju vanan inne sen nyår*fniss*.Nej nu ska jag sätta mig och kolla på en film som jag hyrt,THE GRUDGE 2...förbannelsen*läskigt värre* :-)!Hörs säkert i möre igen!Natti natti...

Kommentarer
Postat av: sonen

trodde att det va nå fel med datorn , när du inte hade skrivit på ett tag! Att du bara vågar titta på såna filmer själv!!!! Josse skiter på sig bara hon ser fodralet eller jag säger namnet på en sån film!Jävligt tråkigt för jag vill bara se såna filmer, men får kolla på nå drama eller komedi istället!Ha det bra: FRID!!!!

2008-01-09 @ 21:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0