Änligen är...

det perfekta vädret här :-) lagom med sol och blåst som svalkar.Det här är bra mkt skönare än den tropiska hettan som har varit,nu kan man åtminstone röra sig ute utan att svettas hela tiden.Har inte gjort så mkt idag,bara slappat faktiskt...men jag ska snart ta fram snabeldraken och göra ett race över golven.Sen ska jag bära ner lite skit i källaren som bara står här uppe och tar plats.Fick min film idag som jag har skickat efter (SKÅNSKA MORD) Hurvamorden och Yngsjömordet det är två filmer i en och förut har jag Esarparen.Dom filmerna är så bra och bygger på verkliga händelser.Det finns en till men den finns tyvärr inte i lagret nu,men så fort den kommer in ska jag skicka efter den oxå :-) .Nu ska jag ta en sväng med Bubbis innan det är dags att sätta fart här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0