Jahaja...

då sitter man här IGEN då och väntar på gubben som bara hade ett "litet" jobb idag.Det va bara det att efter det "lilla"jobbet så skulle naturligtvist hans feta chef ha hjälp oxå(i`m going to kill that man some day).Och inte nog med det utan sen skulle han ge gubben färdskrivarkort,bensinkort m.m. inför hans jobbresa till Madrid den 2 juli,så därför har inte gubben kommit ännu*suck*.Han är väl här kanske om ca:två timmar om jag har tur.Har iaf varit till modern idag och spelat lite kort för att fördriva tiden både för henne och mig.Sen så har Tobbe ringt till mig för jag "råkade" kalla honom för systerdotter vilket han inte alls ville vara*fniss*undrar varför :-) .Vi pratade iaf ca:en halv timme och sen så gick jag till affären för att införskaffa en ny spade till kattlådan...råkade bryta av den andra igår :-( .Ja och nu sitter jag alltså här och bara väntar,ska kolla om det är nåt på tv:n som man kan kolla på så tiden går fortare...vilket det ju inte gör men det känns så iaf.Ha en trevlig kväll på er!Mors!

Kommentarer
Postat av: syster yster

Jaha och här sitter jag och väntar på att Erik ska ge sig iväg till Ludvika( Lina är hos Alex och Lisa hos Rickard)så jag kan få njuta av tyyyyystnaden=)Vill han inte bli kallad systerdotter?när han var liten trodde ju en del att han var tjej hahaha...jädrars så ilsken han blev då=)Ha rn fortsatt bra helg/ kramiz

2008-06-28 @ 19:20:34
URL: http://marithapeblogg.se
Postat av: Söstra di

Kom på en grej bara apropå att se ut som en tjej.Jag kommer ihåg Tobbe när han hade polka frisyren och vi lockade topparna inåthahahadå såg han verkligen ut som en tjej.Morsan har ett kort på det när vi va till A(våran moster)när hon bodde i silverhöjden.Du kanske har sett det??

2008-06-28 @ 20:31:26
Postat av: syster yster

Ja jag har sett det=) visst var dom docksöta våra små älsklingar ha ha ha, det vill dom inte veta av nu minsann, men så var det=)

2008-06-28 @ 20:58:06
URL: http://marithapeblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0