Snart har jag...

burit runt på den där gungstolen i hela lägenheten och ingenstans passar den*suck*va gör man.Jag och modern har varit på auktion idag och helt plötsligt hör jag mig själv ropa femtio kronor på en gungstol och jag fick den :-) har ALLTID önskat mig en gungstol.Men nu va det bara ett krux eller två.1:Hur skulle jag få hem den?2:Vart skulle jag ställa den?Ja ettan löste sig för han på Gammalt och Antikt körde hem den åt mig(jätte snällt),men tvåan har jag fortfarande problem med*hmm*.Och inte nog med det,jag ropade även in två tavlor som jag OXÅ har problem med vart dom ska hänga.Har flyttat runt på andra tavlor och bytt plats hit och dit,men nu orkar jag inte längre utan väntar tills i morgon...får väl fundra när jag lägger mig så kommer jag nog att somna ganska så fort :-D .Kan tillägga att gubben ringde mitt i min auktions iver och han tyckte att jag skulle tejpa igen min mun,va sjutton menade han med det :-) .Har iaf varit en toppen fin dag,mkt varmt...nästan fööör varmt*pust*.Okej jag vet man ska inte klaga,men liiite kan man väl ändå få klaga när man inte är så där jätte förtjust i tropisk värme :-) .Nej nu ska jag ta tidningen och sätta mig på balkongen och läsa vad det har hänt för hemskheter,ja det är ju bara sånt man får läsa om numera :-( och det hemska är att man nästan inte reagerar längre för att det är så vanligt*brrr*fy va hemskt.Ni som läser min blogg får iaf ha en fortsatt trevlig kväll och hoppas ni oxå haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: maritha

Jag gjorde samma misstag och ropade in en gungstol, det sämsta köp jag gjort vad f*n ska man ha dom till....och det slutade med soptippen för den ha ha ha fula är dom

2008-05-31 @ 22:32:02
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: maritha

Jag gjorde samma misstag och ropade in en gungstol, det sämsta köp jag gjort vad f*n ska man ha dom till....och det slutade med soptippen för den ha ha ha fula är dom

2008-05-31 @ 22:32:47
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: syster yster

Har du flyttat bloggen eller....det blev jättekonstigt när jag skrev kommentaren och en helt annan lösenordsruta....mycket skumt jag tycker fortfarande att gungstolar är fula ha ha ha

2008-05-31 @ 22:44:44
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: syster yster

Har du flyttat bloggen eller....det blev jättekonstigt när jag skrev kommentaren och en helt annan lösenordsruta....mycket skumt jag tycker fortfarande att gungstolar är fula ha ha ha

2008-05-31 @ 22:45:16
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: syster yster

Jag fyttar bloggen när jag måste, inte förr. Verkar helt sjukt att det blir dubbelt av kommentarerna......kanske till och med väljer at ha en helt annan blogg om det ska vara så struligt.....

2008-05-31 @ 23:45:37
URL: http://marithape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0