Bortskänkes...

Såg att Anna hade satt ut Tovan billigt  på Tradera,så nu tänkte jag göra detsamma med Nisseman The Cat...fast under bortskänkes.

Heller i värsta fall får jag väl betala för att bli av med honom.

Igår när jag höll på med att tvätta fönster,stryka gardiner och sätta upp adventstjärnorna i köket va han med överallt och bara gjorde ofog.
Bl.a så rev han ner en blomma så att det va jord över hela golvet som jag precis hade dammsugit*suck*och idag när jag skulle sätta upp stjärnorna i vardagsrummet så får jag se att han har varit och gnagit på den ena :-( .

Alltså,är han en katt,en hund eller är han en råtta...tror faktiskt inte att han själv vet det fast jag talat om för honom tusen ggr att han faktiskt är en KATT!!

Ibland har jag god lust att göra så här med honom,då kan han åtminstone inte göra nåt ofog.



Skämt åsido så kommer jag INTE att skänka bort Nisseman The Cat och jag vet att Anna INTE kommer att sätta ut lill Tovan på Tradera,även fast man många ggr skulle ha lust till det :-) .

Men så kommer dom där stunderna när dom bara är såååå goooaaa och då ångrar man sig direkt.

Eller hur??!!


Kommentarer
Postat av: Annaa

Ja, ha ha... ibland är de till salu allt =) Men ändå inte, såklart! =)

Du får sätta på dig skridskor när du är ute med jycken...Ha ha ha

Kram

2008-11-27 @ 14:32:05
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: syster yster

Ja det är ju inte första advent förrän på söndag så det är ju egentligen ingen brådska och varför slösa bort tid på att städa=).Kramiz

2008-11-28 @ 10:44:06
URL: http://marithape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0