Nu ska jag...

skämmas rejält*tittar ner i golvet*hur kunde jag ta fel på vilken dag gubben och jag träffades *hmmm*det va faktiskt den 19/11 och inte den 21/11 som jag skrev.

Fast jag tycker att gubben kan få skämmas liiite oxå,för han va osäker men trodde att det va den 19 och efter en koll i en gammal almanacka så visade det sig att så va det :-) .

Nu börjar IDOL alldeles strax,men det är inte lika roligt nu när ROBIN E inte är kvar längre*suck*så nu tänker jag hålla på KEVIN istället!!

Ingen gubbe i helgen,jobb,jobb,jobb...aldrig annat :-( .

Ha en trevlig kväll på er!!



                                                           
                                                                             
                                                        En bild på gubben,alias min toker :-) .
                                                        Lik va???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0