Okej då...

eftersom syster yster har antagit utmaningen så gör väl jag oxå det.

1.Jag avskyr falskhet,svek och otro mot den man älskar..sånt existerar INTE för mig.
2.Jag har fobier mot A-brunnar,tror att dom bringar olycka.
3.Älskar  K-brunnar eftersom dom enligt mig ger en tur i kärleken.
4.Kan inte förstå mig på människor som vältrar sig i andras olycka och njuter av det.
5.Gråter för allt och inget...allra mest när nåt  djur far illa men även för annat oxå(en svaghet).
6.Blir glad när det går bra för någon inom min närmsta krets...och ibland även för andra.
7.Älskar alla årstider,det ger en tid att längta till det som komma skall...vinter,vår,sommar,höst...allt har sin tjusning!

Finns mkt mer,men det va ju bara sju punkter som gällde :-) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0