Riktigt duktig...

har jag varit idag om jag får säga det sjäv och det får jag ju :-) .

Har storstädat toan,bytt i kattlådan,lagat mat,diskat,vattnat blommorna,bäddat rent i sängarna,haft tvättstugan och så har vi så klart träffat Kira och Y...alltid lika roligt.

Imorgon har jag bara dammsugningen och dammandet kvar,sen kan jag bara njuta av helgen...hmmm...ska ju jobba fredag,lördag..så så mkt till helg blir det ju inte.

Alldeles nyss ringde gubben,han är på väg till Finland på jobb och nu hade dom precis ätit på båten så att dom va alldeles bukstinna :-)  .

Nu ska jag strax kolla på Halv åtta hos mig,sen blir det Bonde söker fru och Oskyldigt dömd,sen är det natta för mig.
Ska upp tidigt i morgon,för vi ska fotograferas på jobbet...typiskt min lediga dag*suck*.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0