Go`morron...

sitter nu här med en kopp kaffe och försöker piggna till,har sovit jätte dåligt inatt*suck* .

Strax ska jag och Bubbis iväg och träffa Kira och hennes matte,så att jyckarna får leka av sig och vi får prata av oss :-) .

Men först måste jag ner i tvättstugan och slänga i en maskin med tvätt.

Bilden här nedanför,skulle mkt väl kunna vara Bubbis(fast han är svart och brun),men som tur är så liknar inte kärringen mig....så det kan inte va gubben som tagit ett smygkort på oss :-) .

Vet precis va gubben tänker när han ser och läser detta...Gubben:Joho,det kan visst vara du!!

Jag säger bara det gubben*hyttar med näven*...gör  INTE ditt liv kortare ;-) !!

Ha en bra dag alla som läser det här!!

Vi hörs!!


Kommentarer
Postat av: Charly

Hej vännen! Så får man väl inte göra med vovven, hihihihi. Jag hade nog nästan kunnat se P framför mej där istället, hej P! Kram på dej!!!!!

2008-10-29 @ 12:18:25
URL: http://www.metrobloggen.se/leendecharly
Postat av: Anonym

såg du när jag fotade????

2008-10-29 @ 16:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0