Jaha...

då va det lördag kväll och jag sitter här och glor på tv:n i väntan på att gubben ska anlända...sent som vanligt.   

Har jobbat till två idag och sen så har jag inte gjort så speciellt mkt mer,varit ut med Bubbis,lagat mat och diskat.

Nu börjar postkod miljonären så jag får väl ta och kika på det en stund,efter det börjar stjärnor på is och det vill jag inte missa. 

Ha en skön lördag kväll!!!                                 


                                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Charly

Hej vännen! Hoppas helgen varit bra! Jag skulle jobba lite idag med din gubbe men han var lite seg så det får bli övertid imorgon istället.... Men mer tid för er, hoppas jag! Kram kram från mej

2008-10-26 @ 15:35:12
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:)

2008-10-26 @ 15:39:00
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0