Torsdag...

och jag är ledig idag oxå.Har varit till modern en sväng och lånat hennes massagedyna,så himla skönt för min onda rygg.

Eller jag kanske ska säga som hon gick runt på "marken" och sa till alla hon träffade(högt och ljudligt)JAG HAR KÖPT MIG EN MASSAGEAPPARAT*fniss*gissa om jag skämdes men jag lät henne hållas...va ju rätt roligt oxå :-) .

Men tack och lov så va hon på typ sån där pensionärsbingo strax efter och  där va det en man som fick sig ett gott skratt när hon berättade även för dom vad hon införskaffat.
HAN fick henne iaf att förstå vad det va hon satt och sa att hon hade köpt :-) .

Så numera säger även hon massagedyna :-) .

Jag kan INTE tänka mig att det är så många 81-åringar som köper en massagapparat*hihihi*.

Nähä,nu ska jag ta och fixa till lite käk och ev.dammsuga...beror på hur slö jag blir efter maten :-) .



                                                                               

Kommentarer
Postat av: Eine

Hej, kikade bara in genom Charleys blogg. Ha en trevlig helg.

Postat av: Anna

Ha ha ha, så typiskt mormor!

2008-10-30 @ 23:00:04
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Charly

Hej raring, Ja man kan nog ha en pryl till flera olika saker om man bara vill och anstränger sej noga... Dock kanske inte i detta fall.... HIHI;) Ha en fin helg! Stor kram!

2008-10-31 @ 09:18:07
URL: http://www.metrobloggen.se/leendecharly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0