Lite uppdatering...

eftersom jag haft problem med min dator,men nu tror jag att jag lyckats fixa det alldeles själv :-) .

I lördags va vi alltså på Tovalis dop,en mycket fin tillställning där allt va väl planerat.
Här nedan är det från vänster Inge(Tovalis pappa)Anna(Tovalis mamma)med lill Tovan själv i famnen,sen kommer Emma(Tovalis gudmor),Timothy(Tovalis storebror)Bakom honnom står Henrik(Tovalis gudfar)och sen kommer prällen Gunilla och sen är det Tovalis farfar och sist men inte minst så är det Isak längst ner i vänstra hörnan(Tovalis andra storebror ).



Efter dopet bjöds det på jätte fina tårtor och en massa annat gott fika bröd som Lisa bakat...så duktig!
Sen va det trollerishow,helt fantastiskt va duktig den killen är...kan nog gå långt om han vill.

Ja sen va det bara att tänka på att knata hem,Jeppe och Josse följde med för dom hade bestämt sig för att sova över.
Så jag fixade till lite käk,fläskfilè med gräddädelost,potatisgratäng och sallad*mumsigt*och vi åt med stor aptit för nu hade kl. hunnit bli halv åtta på kvällen :-) .

Sen spelade vi spel och Josse och jag tog några glas vin och Jeppe drack bira.
Efter det att vi tröttnat på spel så satt vi oss i bibblan och snackade lite skit om allt och inget.
Josse gav upp först som vanligt och gick och lade sig,men två sega Englundare satt uppe ett tag till :-) .

På söndagen åkte dom hem till sitt och jag gjorde ingenting särskilt,bara slappade :-) .

Måndagen va det jobba som gällde och lika på tisdagen,kvällar båda dagarna.

Och så idag har jag varit ledig och haft tvättstugan och donat och grejat lite här hemma.
Är även ledig i morgon och då hade jag inte tänkt att göra ett jota :-) så det så!

Nu ska jag kila ner i tvättstugan igen och sen ska jag nog sätta mig och kolla på film :-) .

Hörs säkert i morgon,OM jag inte blir antastad av VIRUS i datorn igen.

Bye bye...

Kommentarer
Postat av: Charly

Välkommen tillbaka vännen!!!!!!! Kram kram!

2008-09-11 @ 08:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0