Nu...

jävlar i mamma har jag nog äntligen fått fason på datorn.
Satt igår i flera timmar och höll på och jävlades,gissa om jag va nära ett sammanbrott.


Men nu ser det ut att funka fint,ingenting som pluppar upp längre.
Hade både spioner och virus,men nu är spionerna satta i karantän och viruset borttaget  = ) .

Har väl inte hänt så mkt annars,den mesta tiden har ju som sagt gått åt till att fixa datorn*suck*.

Börjar jobba kl.två idag och sen är jag leeeedig i hela tre dagar*tjoho*!

Nähä det är dags att gå ut med jycken och det är INTE det roligaste just nu med alla tikar som löper*grrr*.
Det är liksom inga promenader utan jag får mer  DRA BUBBIS,det är bara nosa,slicka,nosa,slicka som gäller och så en liten kiss här och där för att markera revir mer eller mindre.

Har funderat på om man kan sätta in tamponger i nosen på honom,njaaee det kanske skulle se lite löjligt ut.
Men varför har ingen uppfunnit fyspray för tiklukt,tror jag ska ta mig en funderare på det*hmmm*.

Ha en bra dag på er alla som läser min blogg = ) .

Vi hörs!!


Kommentarer
Postat av: Charly

OM man uppfinner det till hundar, kan man då använda dom på män??? Kram och ha en fin dag på jobbet o 3 härliga lediga dagar!!!!! /Charly

2008-09-18 @ 11:28:22
Postat av: syster yster

Tamponger i nosen hade jag funderingar på till Ville oxå...hatar när hunden går med nosen i backen och glömmer allt han SKA göra, helt borta från verkligheten=).Kramiz

2008-09-18 @ 11:32:59
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: maritha

Är faktiskt mycket lättare med en tik...hon sätter sig på en gång man kommer ut och sen är det klart. Löpningen är ju bara 2 ggr om året och det är bara på stora raser det kommer så mycket blod och då finns ju tikskydd, på små hundar är det inte ens säkert att man ser nåt blod. Nej ska jag ha en hund får det bli en tik.Kramiz

2008-09-18 @ 12:23:43
URL: http://marithape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0