VIRUS...

i datorn har jag visst lyckats fått,ja vem skulle annars få det om  INTE  JAG  :-(  .
Därför har jag tyvärr inte kunnat skriva nåt,men nu verkar det funka iaf,men jag har bett  Erik och hjälpa mig...hoppas han kan fixa det.

HJÄLP,HJÄLP,HJÄLP...vet inte vad jag ska göra annars*suck*.

Imorgon är det iaf dop och det ska bli jätte kul,vet att ANNA har gjort ALLT för att det ska bli så bra som möjligt för alla...stora som små  :-D .

Annars så har jag väl inte gjort speciellt mkt,inte mer än vanligt iaf.

Gubben har åkt till Thailand och det tycker jag är JÄTTE TRÅKIGT*suck och åter suck*.

Missade även tisdagstemat,men imorgon har jag bestämt mig för att köpa en digitalkamera...kosta vad det kosta vill :-) .

Slutar nu för den här gången och hoppas på att viruset kan försvinna,gillar INTE det*grinig*.

Och du Charly...jag har inte glömt dig...jag kommer igen så fort allt fixat sig  :-D .

Vi hörs...hoppas jag*hmm*.


Kommentarer
Postat av: Charly

Miss u vännen!!!!Kram

2008-09-07 @ 18:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0