Igår va ...

jag till modern och där va även Anna och lilla charmtrollet Tovali.

Jag hade även Bubbis med mig för att se hur han skulle reagera på ett sånt litet pyre,det gick kanon bra.

Och Tovan hon blev helt salig när hon fick syn på honom,samtidigt som hon tyckte att han va lite läskig när han kom för nära.Men efter ett tag va det Tovan som hade kommandot :-) .

                                                         Tovali och hennes mamma Anna.
                                           


                                               Om jag blundar så kanske han inte ser mig!
                                              

                                               

                                              Och om jag blundar kanske hon inte ser mig!!
                                            


                                            Skarú aldrig tappa den där kakan??
                                           



                                             Oj då...va du så stor...det märktes inte när du låg ner ju.
                                            



                                            Det va i alla fall jätte kul att trumma på hans mage,fast mamma sa att jag 
                                            skulle klappa fint
                                           
           
                                                  

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha... gulleunge och gullejycke... Hon är verkligen galen i hundar. Tur att Tuda och Bubbis finns, så slipper vi skaffa jycke =)



Kram

2009-01-15 @ 17:51:08
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Charly

Så härligt det är med barn o djur! Underbara bilder! Hoppas du överlevt dagarna med gubbens matlagning,, hihihi. Kram kram!

2009-01-20 @ 08:59:24
URL: http://www.metrobloggen.se/leendecharly
Postat av: syster yster

Jadu jag kunde inte annat skratta själv när jag låg där som en padda, Lina såg hela eländet och hon hade då inget medlidande med sin stackars mamma utan skrattade hon oxå. Ont i arslet och ljumsken har jag nu så det blev väl nån jädra sträckning när jag gick ner i spagat=).Jodå jag vet att du skrattar så innih****e när nån ramlar och tyvärr är jag likadan, och det värsta är att man kan inte sluta fast man vill, ibland är det pinsamt....Kramiz

2009-01-22 @ 20:54:04
URL: http://marithape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0